skip to Main Content

Van toen naar nu

In 2000 werden twee afstudeerders Facility Management van de Haagse Hogeschool op een bedrijventerrein in Gouda gezet om middels onderzoek de haalbaarheid van collectief inkopen te onderzoeken. Dit onderzoek leidde tot de oprichting van Facility Portal, voortgekomen uit de simpele maar effectieve gedachte om facilitaire vraag en aanbod te koppelen. Het resultaat was een ‘marktplaats’ van expertise en inkoopvolume waar zowel leveranciers als klanten van profiteren.

Initiatiefnemer en zittend Algemeen Directeur & DGA René Koenen begon met dit concept in het klein op regionale bedrijventerreinen door facilitaire zaken voor alle aanwezige bedrijven collectief in te kopen en te behartigen.

Vandaag de dag wordt Facility Portal geleid door Chantal Neeleman als Algemeen Directeur, terwijl René Koenen de rol van Algemeen Directeur & DGA vervult. Toch bleef het concept in essentie hetzelfde, want waarom zou je iets veranderen dat zo goed werkt?

Onze speerpunten

  • Wij richten ons op continuïteit en verbetering van onze kwaliteit.
  • De hoge kwaliteit van onze dienstverlening vormt samen met de wensen van de klant de basis van ons gezamenlijk succes.
  • Wij willen de beste partner zijn voor onze opdrachtgevers met betrekking tot facilitaire inkoop, advies en projectmanagement.
  • Wij streven naar een optimale en duurzame samenwerking tussen medewerkers, leveranciers en klanten.
  • Wij streven bij Facility Portal naar een dienstverlening die zoveel mogelijk bespaart en ontzorgt.
  • Wij hechten waarde aan duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid, gecombineerd met innovatie en flexibiliteit.
  • Wij kunnen snel schakelen en houden van duidelijke en transparante communicatie.
  • Bij ons geldt altijd: Afspraak is afspraak!
Back To Top